onsdag 7 maj 2014

Gonal-f

Ja, ingen kan vara mer spruträdd än jag är. Eller skall jag säga har varit. Jag har alltid trott att jag nog skulle dö om jag fick diabetes för jag skulle ALDRIG kunna sticka mig själv. ALDRIG! Men det är absolut inga som helst problem. Det känns verkligen inte alls. Jag har tagit Gonal-f nu i en vecka och de första 4 dagarna tog jag 225 och nu efter att ha tagit blodprover på Reproduktionsmedicin ska jag ta 175... vad nu enheten är. 



På fredag, i övermorgon, ska vi in och göra ultraljud för att kolla hur stora och många äggblåsorna är och bestämma dag för ägguttag. SÅÅÅ spännande! 
Jag sprayar fortfarande tre gånger om dagen men bara ett sprut nu i en näsborre. Jag känner absolut inga som helst biverkningar av varken spray eller sprutor. Nästan för bra för att vara sant. Kunde aldrig ha trott det innan efter alla bloggar och forum man läser på. Men det är väl som min älskade sambo säger att man skall inte oroa sig och slösa energi på oron i onödan. Alla får ju faktiskt inte biverkningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar